Aranylemezen a Quake 4 PC-s verziója!
Az Activison piciny alakulata a ma este folyamán jelentette be, hogy a Raven Software és az id Software legújabb játéka, a Quake PC-s verziója végre aranyba ment és október 18-án a boltok polcain lesz viszontlátható. Az X360-ra készülő Quake-ről egyelőre bővebb információnk nincs. A megjelenést ez év késő őszére igéri a kiadó.
A hivatalos Quake4 portál
WarCraft III: TFT Bonus map
A Blizzard kiadott egy újabb multiplayeres bónusz pályát a WarCraft III: the Frozen Throne című játékához. Ezen kis pálya a Wizard's Retreat névre hallgat, melyen 2v2-es és 3v3-as harcokat nyomhatnak rajta az érdeklődők. A mapot innen tölthetitek le
Ausztrália kitiltja a GTA: San Andreas-t
A különféle tartalmak besorolásáért felelős ausztrál hivatal közleményben jelentette be, hogy a San Andreas videojáték tartalmának alapos tanulmányozása után úgy határozott, megvonja a korábban kiosztott minősítést, azaz a törvények értelmében betiltva ezáltal annak további forgalmazását. A világ egyik legsikeresebb videojátéka, a Grand Theft Auto: San Andreas megjelenése óta szinte folyamatosan a felszínen lebeg, köszönhetően rekordszintű eladási mutatóinak, vagy a körülötte keltett éppen aktuális botránynak, felhajtásnak. Miután Madridban betiltották a játék hirdetéseit, a játékprogramok besorolását végző Entertainment Software Rating Board (ESRB) pedig úgy határozott a San Andreast csak felnőttek, azaz tizennyolc év felettiek vásárolhatják meg és használhatják, most Ausztrália döntött úgy, hogy megtiltja gyéren lakott kontinensükön a szoftver forgalmazását. Az Office of Film and Literature Classification azzal indokolta döntését, hogy az internetről letölthető kiegészítő segítségével nyílt szexualitás megjelenítésére alkalmas a játék, illetve annak PC-s változata. Ezt követően a GTA: SA játékokat, hirdetéseket el kell távolítani az országból, mégpedig azonnali hatállyal. Mint ismert, korábban napvilágra került egy olyan nem hivatalos patch, amelynek telepítésével a San Andreasban aktiválódik egy rejtett rész, ahol egy férfi és egy nő különféle, a játékos által irányított pózban közösül. A jelenet minden bizonnyal belső használatra, a fejlesztők által maguk szórakoztatására készült, nem pedig a nyilvánosság számára. A GTA sorozat részeiben mindig egy alvilági figurát kell a játékosnak alakítani, aki megpróbál boldogulni a szervezett bűnözés világában -- pénz, drogok, fegyverek. A kiadó Take-Two Interactive elzárkózott az esettől, állítása szerint nem tudtak a Rockstar által fejlesztett játék efféle tartalmáról, hangsúlyozva, hogy ez nem a rendes játékmenet része. Még egy ellen-patchet is kiadtak, amely letiltja a funkció használhatóságát. Mindenesetre a játék korhatárát megemelték és több politikus, köztük Hillary Clinton, vagy civil szervezet sem mulasztotta el az alkalmat, hogy kifejezze mély sopánkodását, hangsúlyozva annak káros hatásait. Az ausztrál hivatal tavaly októberben még 15+ besorolást adott a szoftvernek, azaz 15 év felett még bárki játszhatta -- azaz egy virtuális életben rabolhatott és ölhetett, hasonlóan a GTA előző négy részéhez. Úgy néz ki, a mások elpusztítására irányuló agresszió mellett viszont a szex ruhában való imitálása már betette a kaput az Egyesült Államok és Ausztrália erkölcsrendészeteinek -- az általuk keltett felhajtással ráadásul inkább a Hot Coffee néven ismert modifikációt népszerűsítik, mintsem hogy visszaszorítanák.
TimeShift - ugorjuk át a kampányt!
A Saber Interactive már jó ideje ül a Timeshiften. Még tavaly év elején arról szóltak az infók, hogy nyáron jön a játék. Valóban jön, de majdnem egy éves késéssel.
Egy biztos, ez a fejlesztés korszakalkotó lesz a maga kategóriájában. Olyan volt már, hogy lelassíthattuk az időt a játékban, de olyan FPS-re nem emlékszem, ahol az időt nem csakkésleltetni, hanem szó szerint uralni lehetett.
 
 
A TimeShift minderre keretet ad. Itt nem a perzsa herceg, hanem Albert Swift, egy magas beosztású hivatalnok fogja a drága portékát irányítani. Swift nem véletlenül került bele egy csúnya ügybe. A kormány 2025 derekán megbízta emberünket, hogy teszteljen le egy új technológiát, amivel elmondásuk szerint az időt irányítani lehet. Azonban Swiftet, mielőtt befejezhette volna kutatásait, egy napon - valószínűleg a kormány emberei - visszaküldték 1900-ba. És itt veszi kezdetét az igazi történet, ami elvezet minket egy sötét titokhoz.
Térjünk vissza az idő befolyásolásához. Úgy játszhatunk majd vele, mint macska az egérrel. Megállíthatjuk, visszafordíthatjuk kényünk-kedvünk szerint, vagy ahogyan éppen az aktuális szituáció megkívánja. A feladatunk nem lesz egyszerű. Több mint 35 pályán kell keresztülverekedni magunkat, miközben az ellenség válogatott eszközökkel tör életünkre. A programról nem is olyan rég egy kipróbálható verzió is napvilágot látott, ahol saját szemünkkel csodálhattuk meg a Saber 3D motorjának képességeit.
Természetesen nem hiányozhat a többjátékos mód, illetve az interneten történő hadakozás lehetősége sem. Gondoljunk csak bele, hogy milyen játékmenetet hozhat az, hogy barátaink és mi is összevissza játszadozhatunk a játék közben az idővel. Csak találgathatunk, hogy milyen élménnyel gazdagodunk majd tavasszal, amikor is inkább a lányokat kéne kergetnünk, de van egy olyan érzésem, hogy a TimeShift egy motoroptimalizálás után középkategóriájú gépeken is elfutva sok lányt ment meg.
Hivatalos oldal
WoW: Túl a hatmillión
Újabb lokalizált változat érkezik a World of Warcraft játékból, amely ezúttal a spanyol nyelvet foglalja magában.
A Blizzard sajtóközleménye szerint a játékot immáron a negyedik nyelvre fordították le, így az angol, a francia és a német verzió után a spanyol játékosoknak is sokkal közelebbi élményt nyújt a fejlesztés. Emellett megerősítették a tényt, hogy a World of Warcraft rendszeresen előfizető játékosbázisa meghaladta a hatmilliós darabszámot.


A játék hivatalosan 2004 novemberében jelent meg először Észak-Amerikában, Ausztráliában és Új Zélandon, majd Koreában, Európában, Kínában, Szingapúrban, Tajvanban, Hong Kongban és Macauban. Az elképesztő előfizetői szám természetesen hatalmas állandó bevételt is jelent.
|